شرکت هایی که در سال 2019 گوشی تاشو تولید خواهند کرد

گوشی تاشو

با توجه به پشتیبانی اندروید از گوشی­های تاشو، به نظر می‌رسد تمام سازندگان قصد دارند در این زمینه وارد عمل شوند و گوشی تاشو خود را روانه‌ی بازار و فروشگاه های اینترنتی معتبر کنند. حتی اپل هم در حال بررسی این نوآوری است که به کاربران اجازه می‌دهد گجت‌های تبلت‌مانند را همانند گوشی معمولی با خود حمل کنند.

از جمله مهم‌ترین ترندهای سال ۲۰۱۹، عرضه گوشی‌های تاشو و برگشت گوشی‌های کشویی است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که به‌صورت مختصر و مفید به شرکت‌هایی که در این سال قصد دارند گوشی تاشو خود را عرضه کنند، نگاهی بیندازیم.

گوشی تاشو هواوی

گوشی تاشو

گوشی تاشو هواوی قرار است از اینترنت ۵G پشتیبانی کند و در بخش بیرونی آن احتمالاً نمایشگر ۵ اینچی واجد بریدگی تعبیه شده که در این بریدگی، سیستم تشخیص چهره قرار می‌گیرد. همچنین وقتی که این گوشی تاشو باز می‌شود، کاربران می‌توانند از یک نمایشگر ۸ اینچی تقریباً بی‌حاشیه استفاده کنند. بر اساس خبرهای منتشر شده، احتمالاً در نمایشگاه MWC 2019 شاهد معرفی این گجت خواهیم بود.

گلکسی F یا گلکسی فلکس سامسونگ

گوشی تاشو

سامسونگ مدتی قبل نمونه‌ی اولیه این گوشی تاشو را نمایش داد. سامسونگ برای گلکسی F (یا هر نام دیگری که خواهد داشت) از نمایشگر Infinity Flex استفاده کرده که اندازه آن در حالت باز شده به ۷.۳ اینچ می‌رسد و رزولوشن آن هم ۲۱۵۲ در ۱۵۳۶ است. در زمانی که این گوشی بسته است، کاربران می‌توانند از نمایشگر ۴.۵۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۶۰ در ۴۸۰ استفاده کنند.

Royole FlexPai

گوشی تاشو

اولین گوشی تاشو در روز ۱ نوامبر معرفی شد. هرچند این گوشی چندان پر زرق‌وبرق نیست، اما همین که این شرکت توانسته غول‌های تکنولوژی را پشت سر بگذارد و اولین گوشی تاشو حقیقی را معرفی کند، موفقیت بزرگی به حساب می‌آید. گوشی FlexPai از نمایشگر ۷.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. از جمله امکانات سخت‌افزاری هم می‌توانیم به بهره‌گیری از دو دوربین ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

منبع: در سال ۲۰۱۹ کدام شرکت‌ها گوشی تاشو عرضه می‌کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *